Historische marktgegevens

Advanced Analytics kan u helpen precies te begrijpen wat de klanten willen kopen nog voordat ze dat doen. Scala’s Advanced Analytics transformeert historische marktgegevens en live data streams van derden in marketingboodschappen die uw kansen op het maken van een verkoop verhogen. 

Mogelijkheden

  • Messaging automatisch aanpassen om klantgewoonten en trends te weerspiegelen op basis van prijs- en weersveranderingen, omgevingsfactoren, tijd van de dag, dag van de week en seizoen van het jaar
  • De winst maximaliseren of voorraden verminderen door te begrijpen wat er waarschijnlijk gaat gebeuren, in overeenstemming met uw specifieke zakelijke doelstellingen
  • De boodschappen belichten die daadwerkelijk weerspiegelen wat potentiële kopers willen of moeten zien, naast wat u wilt bereiken
  • Het geautomatiseerde leerfeedbackmechanisme voor systemen gebruiken om uw boodschappen te optimaliseren en de verkoop te maximaliseren
  • De boodschap automatisch bijstellen naarmate het publiek en de omgeving verandert, vooral als u ook gebruik maakt van technologie voor het direct meten van de doelgroepen

Spreek met onze Experts

Scala gaat verder dan traditionele narrowcasting oplossingen. Door de jarenlange nationale en internationale ervaring op het gebied van digital signage kunnen wij u in de wereld van Digital Signage het beste advies geven over de vele mogelijkheden voor uw bedrijf.

Onze narrowcasting experts staan voor u klaar met maar liefst:

  • 25 jaar ervaring
  • 500 partners
  • aanwezigheid in 90 landen
  • actief op meer dan 500.000 schermen

Ook Amsterdam RAI , Rabobank, Argos, IKEA, Tommy Hilfiger, TMobile, Carrefour, Colruyt, Shell, Esso, McDonalds, Burger King,  DNB en vele anderen maken al gebruik van Scala Narrowcasting oplossingen.


Kortom neem vandaag nog contact met ons op!

Vul het formulier in of bel ons.

Contact opnemen

[contact-form-7 id=”67″ title=”Standaard Contactform”]