Kosten elementen

Narrowcasting kosten zijn afhankelijk van veel verschillende factoren. Iedere digital signage oplossing is uniek en brengt andere kosten met zich mee.

Onderstaande elementen spelen een rol bij het bepalen van de kosten:

  • Aantal locaties;
  • Aantal schermen per locatie;
  • Soort schermen;
  • Aantal mediaplayers;

Neem contact met ons op voor een gepaste narrowcasting oplossing voor uw bedrijf.

Scala Narrowcasting Software gericht op de groei van uw bedrijf

Met Scala narrowcasting bent u klaar voor de toekomst; de software is makkelijk aan te passen en groeit mee met uw wensen.

Of u nu een kledingwinkel, een quick-service restaurant of in een kantooromgeving werkt – met narrowcasting kunt u op een effectieve en gerichte manier communiceren. U kunt gemakkelijk uw boodschap afstemmen op uw doelgroep op elk gewenst moment van de dag.

Spreek met onze Experts

Scala gaat verder dan traditionele narrowcasting oplossingen. Door de jarenlange nationale en internationale ervaring op het gebied van digital signage kunnen wij u in de wereld van Digital Signage het beste advies geven over de vele mogelijkheden voor uw bedrijf.

Onze narrowcasting experts staan voor u klaar met maar liefst:

  • 25 jaar ervaring
  • 500 partners
  • aanwezigheid in 90 landen
  • actief op meer dan 500.000 schermen

Ook Amsterdam RAI , Rabobank, Argos, IKEA, Tommy Hilfiger, TMobile, Carrefour, Colruyt, Shell, Esso, McDonalds, Burger King,  DNB en vele anderen maken al gebruik van Scala Narrowcasting oplossingen.


Kortom neem vandaag nog contact met ons op!

Vul het formulier in of bel ons.

Contact opnemen