Scala heeft een passie voor het creëren van intelligente narrowcasting oplossingen. Wereldwijd “draait” Scala op meer dan 500.000 schermen. Onze oplossingen verhogen de omzet, ondersteunen en verbeteren uw branding, zorgen voor een betere klant-beleving en ondersteunen uw bedrijfsdoelstellingen.

 

Onze software wordt in vele verschillende markten over de hele wereld toegepast voor vele verschillende digitale communicatie oplossingen, zoals: Rabobank, IKEA, Bloomberg, Tommy Hilfiger, Burger King, TMobile, Virgin Megastores, Disneyland Resort Paris, McDonald’s, Warner Bros, Mercedes-Benz, DNB, Hard Rock Hotel, Shell, Esso, Ericsson en IBC-13.

Scala is gevestigd nabij Philadelphia, Pa, met meerdere vestigingen in Europa en Azië.

Ervaring

Met narrowcasting kunt u op een krachtige en doelgerichte manier communicatie oplossingen implementeren in vele verschillende markten. Scala heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van digitale communicatie oplossingen.

  • Scala heeft ingenieurs, partners en klanten over de hele wereld die met succes > 500.000 schermen laten draaien met behulp van Scala-oplossingen
  • Scala’s oplossingen draaien in > 100 landen
  • Scala’s innovatieve, betrouwbare en geavanceerde technologie wordt continue doorontwikkeld en aangepast aan de laatste ontwikkelingen in de markt
  • Wij zijn creatieve, ultramoderne vernieuwers, maar we zijn ook de pionier in de industrie met al meer dan twee decennia ervaring in de sector
  • Onze sterke partners over de hele wereld zorgen ervoor dat uw ervaring en resultaten uw verwachtingen overtreffen
  • De technologie van Scala wordt continue doorontwikkeld zodat deze aangepast wordt aan de laatste veranderingen in de markt

Historie

  • 2013
    Lancering van Scala Enterprise waaronder een geheel vernieuwde gebruikersinterface met intuïtieve workflows, ondersteuning voor Android-spelers en HTML5-content en een volledig nieuwe set van web-service API’s voor Superior Integratie en mogelijkheden om uit te breiden!
  • 2012
    Scala viert haar 25e verjaardag. Maak u gereed voor een opwindend jaar van innovatie!
  • 2008
    Scala bedacht de term ‘aangesloten signage’ om het eerste geïntegreerde platform aan te bieden voor reclamebeheer van zowel traditionele als digitale signage netwerken.
  • 2006
    Scala5 werd gelanceerd. De basis van het Scala-product werd herbouwd en versterkt voor toekomstige producten. Scala breidde uit door nieuwe kantoren in Japan te openen om te beantwoorden aan de groeiende vraag naar nieuwe technologie in de regio.
  • 2004
    Scala verwierf Streambase in Oslo, Noorwegen. Streambase beschikte over de distributietechnologie die nodig is om de visie voor nieuwe producten aan te sturen. Toen Streambase werd overgenomen, groeide het technische team van Scala enorm.
  • 2002
    IC3 werd geïntroduceerd en Gerard Bucas werd benoemd tot CEO.
  • 2000
    Broadcast Server en Reporter werden geïntroduceerd.
  • 1999
    InfoChannel Designer werd geboren. Het product moest het vlaggenschip product worden voor de creatie van InfoChannel content.
  • 1997
    MM200 en IC200 werden gelanceerd. Scala MultiMedia MM200 werd uitgeroepen tot een “1997 Most Valuable Product (MVP) Award Finalist” van PC Computing en won ook de “Gold Award” van PC Format in de editie van november 1997 van de publicatie.
  • 1996
    Scala bracht MM100, IC100, PB100 uit voor het PC-platform. Scala werd geëerd met de BYTE Award voor technologie.
  • 1994
    Commodore gaat failliet en de technische afdeling van Scala begon aan een PC-gebaseerd product. 1994 was ook het jaar dat IC500 werd gelanceerd.
  • 1992
    Digital Vision AS werd omgedoopt tot Scala en het hoofdkwartier verhuisde naar de Verenigde Staten. Het platform van keuze was nog steeds de Amiga, maar er waren tekenen dat Commodore haar positie op de computermarkt aan het verliezen was.
  • 1988
    Digital Vision AS introduceert haar eerste product op het populaire Commodore Amiga-platform, en InfoChannel was geboren.
  • 1987
    Digital Vision AS werd opgericht in Noorwegen. In die tijd richtte het bedrijf zich op het ontwikkelen van een product voor kabel-TV-zenders dat nog steeds digital signage genoemd zou kunnen worden, zelfs in de wereld van vandaag. De software liep op de eerste computers die gericht waren op grafische middelen, Commodore Amigas.