nieuwe mogelijkheden

Als gevolg van technologische innovaties veranderen consumentenbehoeften en winkelgedrag in snel tempo. De consument wordt kritischer, kieskeuriger en mobieler maar heeft ook last van keuzestress. Tijdens het shoppen verwacht hij beleving, service en een persoonlijke benadering. Onderscheidend zijn in de veranderende retailmarkt is daarom belangrijker dan ooit. Met Scala’s Connected Store oplossingen maakt u winkelen weer bijzonder.

Steeds meer klanten gebruiken meerdere kanalen tijdens het koopproces. Met de omnichannel oplossingen van Scala gaat de online shopomgeving naadloos over in de fysieke winkelvloer en biedt u uw klanten een unieke shopping experience. Interactieve etalages halen consumenten naar binnen en digital instore media helpen hen met kiezen door gepersonaliseerde informatie. En terwijl u de service richting de klant verhoogt, kunt u de verzamelde data meteen gebruiken voor omzetverhogende acties.

Scala’s Lift and Learn Retail Wall

Verleid de consument in-store met onze opvallende ‘Lift and Learn Retail Wall’. Zodra een artikel wordt opgetild, wordt de productinformatie op het LCD scherm getoond. Help consumenten producten sneller en beter te vergelijken met deze interactieve Point-of-Sale oplossing.

Spreek met onze experts

Scala Retail Fashion Wall

Scala Retail Fashion Wall ondersteunt uw sales team op het gebied van interactie met klanten, service en informatievoorziening. Geef uw klanten een unieke customer experience met deze interactieve ‘style advisor’.

Spreek met onze experts

Scala Coffee Solution

Koffie bestellen is veel leuker met de Scala Coffee Solution. Wachtrijen en kaartjes worden overbodig met deze slimme selfservice oplossing. Klanten geven hun bestelling door via een mobiel device en krijgen vanzelf een melding als hun koffie klaar staat bij de barista.

Spreek met onze experts