Customer Success Engineer

Full-time | Sittard

Soort Baan

  • Full-time
  • Locatie: Sittard

Kwalificaties & vaardigheden

  • Voor deze functie is een Nederlands MBO4+ diploma in Informatie- en Communicatietechnologie (ICT/IT) of een gelijkwaardige opleiding nodig – of een gelijkwaardig opleidingsniveau (ook in landen buiten Nederland).
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een klantsuccesrol, bij voorkeur in een Software Solutions-omgeving.
  • Affiniteit met coderen (Python) of softwareontwikkeling is een pluspunt, maar niet verplicht.
  • Je hebt ervaring met het werken met Windows besturingssystemen.
  • Hoewel diepgaande kennis van netwerken en serverbeheer geen must is, kan ervaring op deze gebieden nuttig zijn.
  • Je schrijft en spreekt vloeiend de Engelse taal – een extra taal zou fijn zijn (Nederlandse taalvaardigheid is GEEN must).

Talenten

  • Uitstekende communicatievaardigheden.
  • Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden zijn cruciaal voor deze functie. Je houdt van “de puzzel” en benadert deze met de mentaliteit van een detective. Analyseer, beoordeel, test, sluit uit, herhaal… totdat je de puzzel hebt opgelost.
  • Je bent erg leergierig. Omdat Scala zijn eigen digitale communicatiesoftware en unieke oplossingen heeft, zijn de bestaande vaardigheden waarover u beschikt uitstekend, maar het is onwaarschijnlijk dat u deze voor 100% zult toepassen of voldoende zult zijn voor uw dagelijkse taken. Er zullen nieuwe vaardigheden moeten worden verworven. Je Scala-teamgenoten zorgen voor training, begeleiding en hulp, maar daarnaast zorgt een proactieve, nieuwsgierige wens om je kennis uit te breiden en te leren ervoor dat je uitblinkt in je werk.
  • Je kunt goed in teamverband werken, maar ook op eigen initiatief.
  • Het helder kunnen uitleggen van een technisch probleem aan een klant/collega is voor jou vanzelfsprekend en je kunt zowel mondeling als schriftelijk zeer goed op een professionele manier communiceren.
  • Je beschikt over uitstekende luister-, vraag- en triagevaardigheden.
  • Flexibiliteit wordt zeer gewaardeerd en je hebt een uitstekende werkethiek.
  • Je hebt een hands-on en “laten we dit samen doen” mentaliteit.

Wat biedt Scala

  • Marktconform salaris
  • Bedrijfslaptop en telefoon
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals pensioenregeling, bedrijfsfitness)
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Gemotiveerde teamleden, leergierig en ontwikkelend
  • Mooi ergonomisch modern kantoor
  • Elke maandag bedrijfsontbijt
  • Eén keer per maand vrijdagmiddagborrel
  • Heerlijke koffie en leuke teamactiviteiten

Heeft u vragen of wilt u meer informatie, bezoek dan onze website www.scala.com 
of neem contact op met Sandra Theunissen HR Manager EMEA ([email protected] / +31 6 46 33 48 63)

Klinkt dit als jou?